Bättre rubrik än denna får ni inte

Jag är trött idag. Blev ännu tröttare när jag kom hem och hittade Diesel helt utsträckt i soffan. Det såg så himla skönt ut. Det var på vippen att jag la mig i soffan jag med, men jag lät bli. Snart ska jag och Diesel gå varvet och då kanske man piggnar till lite, lagom tills man ska lägga sig...

Imorgon är det jag och Diesel som åker till Svanstippens för badning och klippning av trollhunden. Förhoppningsvis blir han av med lite av det fjunet han har samlat på sig på sin rygg efter kastreringen, men å andra sidan så ser han nybadad ut varje dag så man kanske ska låta det vara kvar. Vi får se helt enkelt.

Neeeeeeeej! Jag glömde hämta ut pengar idag efter jobbet. Jag visste att det var något jag hade glömt. Typiskt! Men men, inget att göra åt nu...

För övrigt så har jag i alla fall planer på att ta med kameran så att det blir lite fler bilder, men så glömsk som jag är finns det inga garantier på att det sker. Ni får hålla tummarna helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0