Konstiga

Jag tycker att telefonförsäljare är konstiga. De som ringer till mitt jobb alltså, då jag inte svarar hemma om jag inte känner igen numret (nummerpresentatör=en väldigt bra uppfinning). Jag menar, det är väl ändå väldigt bra att lyssna på den man ringer till? Eller har jag fel? De som ringer till mitt jobb vill ju självklart prata med min chef och hon jobbar inte varje vardag eftersom hon har ett annat jobb också. När jag berättar att hon jobbar först en viss dag (och ett visst klockslag) så låter det som att de förstår att hon inte kommer jobba tidigare än så, men inte då. De ringer minst två gånger till under veckan! Hoppas de på mirakel eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0