Något nytt

Jag skulle verkligen behöva färga håret eller skaffa en ny frisyr eller kanske både och... Det känns så trist när både Diesel och Hippie är någorlunda nyfriserade, men inte jag. Det känns verkligen som att det behövs något nytt liksom, en förändring av något slag...

Iskall cola är alltid godast, hur kallt det än är ute. Enligt Paola kommer det att snöa idag medan det enligt pappa kommer vara bra väder. Vi får väl se vem som har rätt antar jag. Även fast jag är inomhus så är sol aldrig fel så jag hoppas verkligen att det inte snöar idag. JAg har tröttnat på snö nu, det är väl ingen vits med att dra ut på vintern när den hållt på så länge :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0