Bio

I lördags blev det bio med Alma. "Red Riding Hood" såg vi. Innan dess hann vi dock äta middag, vilket var tur för jag var tokhungrig efter en hel dag på jobbet. Hon ska snart flytta (vilket jag är sååå avundsjuk för) så vi pratade lite om det och jag kommer vara världsbäst på både födelsedagspresent (det är ju snart juni) och inflyttningspresent :) Eller ja, jag har i alla fall ett hum om vad jag ska köpa för något med tanke på de lådor jag har stående på vinden med "flytta hemifrån"-saker.

Filmen var bra, den var spännande (även om varken jag eller Alma hoppade till när resten av salongen gjorde det) och den var bra gjord så den kan jag absolut tänka mig att se igen fast jag blev irriterad på en av skådisarna som uppenbarligen inte kan andas med näsan utan ser ut som en guldfisk.. Men men, allt som allt en bra film.

Sedan så visade de ju självklart "Dead Silence" på tv mitt i natten. Det är en favoritskräckis, men då jag har en tendens till att skrika fast jag sett den förut så valde jag helt enkelt att inte se den för då skulle jag ha skrämt upp Adam som försökte sova. Den rekommenderar jag om ni inte sett den förut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0