Fint väder

Idag är det fint väder och jag sitter inomhus. Eller, jag var ute rätt mycket innan jag började jobba vid 15-tiden då Diesel hade ont i magen. Jag tror att det beror på att jag spätt ut hans mat med ett foder som Hippie vann på den senaste utställningen. Brit Care heter den, med lax och potatis som ska vara väldigt snällt mot känsliga magar, men jag antar att Diesel tar "känslig mage" till en helt annan nivå... Om det inte var blodpuddingen och leverpastejen han fick i söndags som spökade... Jag tror dock att jag inte kommer ge honom mer av Brit Care- fodret, hans mage ska få vila några dagar.

Sen vi kom till jobbet har Diesel i princip inte rört en fena. Han ligger som en klubbad säl faktiskt, men butiken är ett perfekt ställe för honom i och med att det är så himla kallt här. Då trivs man om man heter Diesel :)

Nu ska jag ta och måla mina naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0