Friday night fun!

Då är det snart juni. Tiden har verkligen en tendens till att flyga iväg när man inte tänker på det...
 Men att det snart är juni innebär bra saker i alla fall; den 1:a-5:e åker mamma och syster till Paris. Hela 5 dagar utan dem kommer bli underbart!
 Och att det snart är juni innebär ju att det snart är juli och då väntar förhoppningsvis 3 veckor(annars 2) helt utan familjen då de åker till Nice eller Cannes eller vart de nu ska... Det hade varit ännu bättre om de kunde ta med sig Pudel, men hur som helst så är det guld värt :) Längtar!

Det negativa med att det snart är juni (och juli) är ju att det snart är höst igen. Diesel kommer i och för sig bli gladare och orka mer då(och glöm inte alla löven!), men det är tråkigt när det är kallt.. Inte för att det är så varmt idag för den delen, konstiga väder, men det kommer ju bli mycket kallare och vips så är det vinter som aldrig tar slut. Suck..

Jag måste raka ner Hippie igen, förstår inte hur hans päls kan växa så fort! Och jag har fortfarande inte hittat min sax, vilket är extremt irriterande.
Något annat som är irriterande är att min bankdosa är spärrad efter att Amanda trodde att det var hennes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0