Idioternas dag

Idag är det uppenbarligen idioternas dag. Jag började jobba vid 15-tiden, men det har redan dykt upp flera idioter, mest alkoholpåverkade sådana... Idag var det även Diesel tur att bli terroriserad av ungen vars mamma uppenbarligen aldrig kan hålla koll på. Diesel tog det rätt okej, han fick i alla fall inte gallret på sig som Hippie fick igår. Hippie vågade inte gå fram till honom igen efter det. Stackars Hipster. Pudel skrämde i alla fall iväg honom i tisdags. Det fick han mycket beröm för, inte för att jag tror att ungjäveln förstod att han inte var välkommen, men men... Nu ska jag lida i tystnad tills jag slutar, men det är fint väder och det är fredag (även om jag jobbar imorgon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0