Långpromenad

Idag började inte jag förrän vid 16-tiden så jag och Amanda tog med oss Hippie och Pudel på en rätt rejäl långpromenad i skogen. Superfint väder, solen sken som bara den, så vi stannade till vid Sandviks Gård så att hundarna kunde svalka sig lite. Jag menar såklart Hippie för när skulle Pudel få för sig att "svalka sig lite"?
Jag kastade en pinne ut i vattnet som Hippie fick hämta tillbaka flera gånger, det var uppskattat. Sedan jagade de varandra fram och tillbaka på stranden, var de nu fick den energin ifrån.. Pudel doppade faktiskt tassarna lite, men nöjde sig med att rulla sig i sanden på säkert avstånd från vattnet. Synd att jag inte tog med mig kameran, det hade blivit roliga bilder, men det får bli nästa gång.

Diesel fick gå på långpromenad med pappa så han var helt slut nä han kom hem igen. Imorgon ska han få följa med till butiken :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0