Padda

Idag har jag varit ledig. Riktigt skönt, fast jag gick upp vid 9... Hundarna har inte orkat göra någonting. Jag gick hem från Vällingby med Diesel igår kväll. Eller, egentligen så kom vi inte längre än till Åkermyntan där vi satte oss för att vänta på att få skjuds hem. Diesel var inte på humör för långpromenad igår, han blev jätteglad över att få hoppa in i bilen och har legat supernöjd i fåtöljen hela dagen idag (och i hans "hål" han grävt under ena busken på baksidan).

Jag lät mr. B vara ute på gräsmattan ett tag på eftermiddagen. Han tyckte att det var jätteskönt, han satt i solen och käkade maskrosblad och han fick hälsa på både Diesel och Pudel. Jag hittade även en padda som låg under en av Adams egentillverkade hopp eller vad de ska föreställa. Tror inte att han mådde så bra, men han levde och jag lät honom slippa bli åkt på igen genom att flytta honom till buskarna. Jag undrar verkligen om han fortfarande lever, men han är inte kvar där jag la honom så förhoppningsvis. 


Mr.B och Pudel


Mmmm maskrosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0