Rabiatvovve

Igår kväll precis när jag stängt butiken och nästan var klar att gå gick Hippies västa fiende förbi. Jag blev inte särskilt förvånad när han började att morra, men när han tog sats och försökte ta sig in i skyltfönstret bara för att komma lite närmare samtidigt som han skällde som en rabiessmittad galning blev jag faktiskt lite skraj.
Till slut fick jag honom att gå till mig så att jag kunde lugna ner honom igen.
 Så här galen har jag aldrig sett honom förut, undrar verkligen vad det var som triggade den där reaktionen... Nackdelen med hundar är ju att de inte kan prata så jag lär aldrig få reda på det. Skumt var det i alla fall.
 Och idag är han helt avslappnad fast han skällde ut en mellanschnauzer (han upptäckte inte att det faktiskt var en tik förrän de hade gått...) Nu ligger han i alla fall som en säck potatis och drömmer.

Fint väder är det idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0