Fisigt värre

Låt mig presentera; Hippie - den fisiga hunden! Nej vänta nu, han har redan blivit presenterad. Flera gånger gissar jag på...

Igår hade Hippie verkligen gaser... Det var pinsamt på jobbet. Mitt fel visserligen, jag gav alla vovvarna lite blötmat på morgonen, men jag glömde att Hippies mage inte gillar just den. Rätt konstigt med tanke på att Diesel - hunden med den känsligaste magen på hela jorden, inte alls har några problem...

Alkisarna i centrumet har varit lite lättretliga de senaste dagarna. En dag såg jag till och med vakterna springa(!) och en annan dag fick polisen komma och hämta någon... Jag undrar om det var hela Halloweenköret som fått dem att go crazy, llite som fullmånen, den har ju rykte om sig att göra människor knäppa... Hm..

För övrigt så är det ännu fler butiker som stängt. en bokaffär stängdes ju redan i somras, där ska det öppnas en 3-butik, de håller på att fixar till allt nu. Väskaffären som låg bredvid har också fått stänga. Såg ägaren sitta och prata i telefon i den tomma butiken efter att de sålt ut allt. Det såg väldigt sorgligt ut faktiskt.. Och Gallerix är också körda...

Igår såg jag på "Space Shimps". Haha, den var så töntigt dålig, men jag satt och asgarvade ändå. Men jag har ju dålig humor också. Jag fastnade för en sak: "hela livet är en cirkus, tältet är bara lite större".

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kommer hända med Vällingby.... fortsättning följer :P

2011-11-03 @ 11:32:13
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0