I feel pretty...ugly today

Igår åkte jag hem till Alma och såg på film. Det blev både 2:an och 3:an av "Paranormal Activity". Jag hoppade till några gånger faktiskt, men förutom det så blev jag inte så skraj.. Blev nästan lite besviken. Inte för att jag skulle våga titta på filmerna om jag var ensam hemma. Jag tror faktiskt att det spökar hos oss ibland och det finns inga skäl till att ge spökena idéer...
Det tog en evighet att komma hem, fast jag får väl skylla mig själv, jag ville ju inte åka hem... Nästa gång tar jag med mig vovvarna så att jag kan sova över :) Det får bli film och middag hemma hos mig någon dag också :)

Idag spenderade jag förmiddagen med att klämma ut något extremt äckligt från fettknölen som mr B har haft ett tag, med hjälp av Lovisa på telefon (tack!). Den hade nämligen gått sönder så det var bara att klämma ut allt och skölja med klorhexidin... Skulle ha tagit kort bara för att, men jag var upptagen i det fascinerande äckliga... Mr B såg rätt nöjd ut faktiskt, den lilla tjockisen, det var först mot slutet som han blev lite irriterad och började gnissla tänder. Han är ju faktiskt rätt gammal nu.. Lovisa är säker på att han kommer bli hur gammal som helst, han är ju trots allt en envis liten havsgris :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det finna bara snälla spöken i huset i så fall för de andra vågar sig inte in så länge de bor hundar där ;)



Hoppas det gick bra att kläma bölden, riktigt härligt eller hur ;) Japp den envisa grisen kommer leva ett långt liv. Med tanke på allt han varit med om och ändå är så pass cool och lugn, han påminer mycket om Mint Fudge ;)

2011-11-08 @ 13:50:34
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Usch för bölder av alla slag! Han är fortfarande cool så jag antar att han inte stör sig på såret, men jag kommer bli mycket lugnare när du har tittat på det :)

2011-11-09 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0