"Var lite mer maffia"

Internet hemma funkar inte.. Eller, det har inte funkat i alla fall, men det kanske har börjat nu?

Igår var jag ledig så då passade jag på att klippa mig. jag som hatar att gå till någon annan frisör än Lena i Hallstavik var lite nervös. Men det är ju inte hur lätt som helst att ta sig till Hallstavik så man får göra det bästa av situationen. Det vill säga; gå till någon annan. Hade panik under i princip hela klippningen. Men resultatet blev rätt så bra och 199kr var väl inte så farligt :) Får se om jag kan slänga upp en bild snart.

Idag har det varit jobb hela dagen, men imorgon blir det förhoppningsvis film hos Alma.

Igår kväll ringde mormor. Hon hade tydligen hört på nyheterna om en hund som hade fastnat i tunnelbanedörren som hette Diesel. Hon ville bara försäkra sig om att det inte var min Diesel och när jag berättade att Diesel för tillfället låg ute på baksidan i kvällskylan och inte hade varit någonstans under dagen så lugnade hon ner sig. Men stackars den Diesel som fastnade, han gjorde tydligen inte illa sig fysiskt, men jag kan tänka mig psykiskt. Min Diesel som hatar att åka tunnelbana redan som det är skulle ju ha dött av skräck. Men jag försöker alltid se till att vovvarna går så att dörren hamnar på mig om det skulle vara så. Jag litar inte alls på de som kör, oavsett om det är buss, tunnelbana eller vad det nu kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0