"Yes, I am a silly girl"

Idag gick jag upp jääättetidigt för att åka till landet med Diesel så nu är jag jääääättetrött. Och förkyld känns det som...

Vi hade det roligt på landet. Jag och Diesel gick ner till bryggan en gång. Det verkade som att Diesel ville bada, men när han doppade nosen i vattnet flög han typ 3 meter, det var kallt (jag kände också, frös nästan handen av mig). Det var lite synd, men jag fick en väldigt bra bild på mitt hjärtegull ändå. Är förvånad över att Diesel inte försökte gå ner till bryggan fler gånger, det brukar vara hans specialitet, men samtidigt glad då jag än en gång kom ihåg hur extremt dålig kondis jag har...

Han hade lite svårt att koppla av inomhus, men det gick rätt bra till slut. Mormor tyckte så synd om honom, eftersom han inte får äta något, och gav honom lite sockerkakssmulor. Då blev han lite gladare, men ute var han gladast. Vi gick och hämtade posten samt fortsatte nästan ända till  "stora vägen" innan vi vände tillbaka. Och när vi skulle åka hem ville han knappt följa med... Vi fick gå till Kristineberg från mammas jobb, men det var bara bra. Väl hemma så däckade både Diesel och jag i soffan. En bra dag med andra ord :)

Bilder från dagen:


Mitt ♥ på bryggan


Grustaget


Tröttis


Detta var ju inte riktigt vad jag menade med "SMILE!"

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jätte fin bild när han står på bryggan <3 :)

2011-11-11 @ 11:20:50
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aaa, men jag tror att det mer beror på motivet än min skicklighet som fotograf :P

2011-11-11 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0