"You´re pissing me off"

Natten till igår hade Diesel jätteont i magen så jag sov på soffan igen. Nu så har jag börjat dela upp maten i frukost, lunch och middag istället för enbart frukost och middag för att se om det kanske gör det lättare för magen. Sedan så har jag börjat med Stomaxpulver som man blandar i vatten och sedan häller på maten som ska göra magen lite gladare. Har använt det till Hippie förut, men han brukar inte gilla det. Diesel däremot, slänger i sig maten och tycker att det är jättegott. Håller tummarna för att det hjälper.. men jag fick ju faktiskt sova i min egen säng natten till idag så vem vet. Fast Diesel var jättesur i morse...


Passade Rezzo och Wanja igår när Elin gjorde lite ärenden i centrum. Det gick jättebra och de skötte sig alldeles utmärkt. Och Diesel var inte helt arg på Rezzo sim han brukar :)  Som tack fick jag godis, vilket satt jättebra då jag var supergodissugen, men egentligen inte alls behövdes med tanke på att de är så snälla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0