En regnig promenad

Det blev det igår med Elin och Arezzo.
Jag tog bara med mig Diesel för att han skulle få lite tid utan Hippie. Både Diesel och Arezzo fick gå lösa under större delen av promenaden. Diesel var dock inte lika förtjust i att Arezzo ville leka med honom, utan ville gå för sig själv utan en glad valp i hälarna. Han är helt enkelt för gammal för valpar...

När vi väl kom hem så fick Diesel duscha eftersom han inte kunde låta bli att lägga sig ner i en lerig vattenpöl under promenaden. Tyvärr så fick jag ingen bra bild på spektaklet..

Så här i efterhand känner jag att jag, för Arezzos del, skulle jag ha tagit med mig Hippie istället, men samtidigt så känner jag att Diesel uppskattade promenaden. Han sov hela eftermiddagen igår och han är fortfarande trött, mitt hjärtegull ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0