Hade varit kul med sällskap

Diesel är ju inget vidare sällskap på jobbet, han sover ju bara hela tiden. Stackars trötta gamling som börjar bli gråpälsad i ansiktet. Men det passar honom, han ser ännu klokare ut då ♥ Min duktiga hund :)

Enda andra sällskapet jag har är mina två böcker som jag läser paralellt. Samt NRJ som otroligt nog har spelat hela 3 bra låtar på 1,5 timme... Youtube är inte på min sida så jag är fast med radio. Jag hatar att lyssna på radio! Alltid samma låtar hela tiden, och inte av de låtar som jag tycker är bra... Nu ska jag sitta tyst och njuta av Maraca med Mohombi.


Kommentarer
Postat av: Lollo

DEt är bara att ringa när du vill prata lite skit ;)

2011-11-03 @ 11:31:32
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det ska jag göra :P

2011-11-07 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0