Halloweenfest hos Alma

Med tanke på att denna blogg egentligen enbart ska handla om hundar så är detta inlägg inte direkt på rätt ställe, men jag skriver lite i alla fall..

Igår var det Halloweenfest hos Alma, en tradition skulle man väl kunna kalla det nu faktiskt. Tyvärr så hann jag inte ladda min kamera så för min del så blev det inga bilder :/ Kanske får jag tag på Almas kamera relativt snart så att jag kan dela med mig av ett foto åtminstånde. Andra hade det väldigt kul med kameran.. Lite för kul kanske? Hur som helst, det var roligt. Det gick bra att åka hem, fast det kändes som flera hundra år och det var huuuur mycket folk som helst...

Hundarna blev glada när jag kom hem i förmiddags. Jag tyckte att det var en bra idé att ta med mig båda två till jobbet på eftermidagen för att kanske gå hem därifrån. Det är så skönt att bara gå utan att ha en tid att passa... Men som vanligt när jag får mina braiga idéer så är vädret emot mig och mina hundar är som Bill och Bull - korkade och ska göra likadant som den andra...

Nämen, då blev det lite hundpladder i slutet ändå, lucky you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0