"I´m a snogging sensation"

Är egentligen skittrött, men kan ändå inte riktigt sova så jag ska skriva lite hade jag tänkt. Det var ju några dagar sedan sist..

Att sova över hos Lovisa i torsdags var kul, så klart :) Det blev film; "Planet 51" som var askul och självklart god mat. Att behöva trycka Diesel mot väggen för att han inte skulle trampa i glas i trapphuset var dock inte lika kul. Någon klant till granne råkade nämligen ta sönder ett av fönstrena brevid porten och det var glas överallt. "Vilken jädra smäll" hade kunnat passa rätt bra då, ingen i byggnaden kunde ha undgått smällen. Hyresvärden hade visserligen städat lite till morgonen, men det fanns fortfarande splitter kvar så de hade lika gärna kunnat strunta i det... 

Bilder:


En trött Diesel i soffan


Pixie lyckas sitta still en stund mitt i dragkampen med mig :)


Den tidigare cat fighten som kom av sig. Ser ni katterna?

I fredags såg vi "The Switch". Förutsägbar, men gullig fillm med den GULLIGASTE ungen i hela världen! Jag skulle lätt kunna byta ut Adam (som jag också sa till honom) mot honom. Den enda ungen i hela världen som jag absolut inte skulle ha något emot heter Thomas Robinson och spelar "Sebastian" i filmen (senare i filmen är det brorsan Bryce Robinson, som inte är lika gullig, fast de är lika som bär :O ) och är sååååååå söt. Att det kommer från mig, jag som hatar barn över allt annat är ju helt otroligt, men sant.

Om en vecka typ så ska jag på Halloweenfest hos Alma. Vette fan om det kommer bli så eftersom min outfit inte direkt är komplett och att komma dit utan utklädnad är inte okej.. I värsta fall så får jag väl stanna hemma helt enkelt. Men det hade varit kul om jag kunde gå... Vi får väl se helt enkelt.

För övrigt så bet Pudel mig idag (läs igår, söndag). Den lilla idiothunden. Han blev nämligen helt galen när Hippie riktade in sig på ett tuggben som Pudel hade lämnat, men självklart ville ha tillbaka så fort det gick upp för honom att Hippie ville ha det, och hoppade på honom. Duktiga Diesel försökte också ge sig in i fighten för att sära på dem, men lyckades inte riktigt så jag fick göra det. Då lyckades Pudel bita mig i armen. Hade det varit Diesel eller Hippie så hade jag tagit det som att de inte hann registrera att det var jag och råkade bita, men med Pudel är jag inte så säker, han kan ju tänka lite längre än de flesta. Han är ju knäpp så det skulle inte förvåna mig om han gjorde det med flit. Detta resulterade i ett blåmärke på min arm som gör asont. Jag kanske ska testa mig för rabies? Man kan aldrig vara säker med Pudel... Nej, det gick ju inte hål, men Pudel och jag är inte direkt vänner, inte för att vi var det från början heller... Och eftersom Pudel fick en uppläxning av pappa så anser han att Hippie är orsaken till att alla blev sura på honom och hatar Hippie ännu mer... Wohoo för pudlar. Inte.

Med denna bild är det god natt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0