Presenter är kul

Glömde berätta att hundarna och jag fick lite presenter från chefen efter hennes besök på Zoorfmässan i helgen. Det var bland annat två gosedjur och smakprov på hundmat. Helt sjukt att de kallade det för det med tanke på hur stor påsen var...
Jag använde det som godis idag när jag och Hippie mötte upp Elin och Arezzo på eftermiddagen/kvällen. Hippie fick gå lös med sele och spårlina och skötte sig alldeles exemplariskt såklart. Med det goda "godiset" ville han springa tillbaka till mig då och då för att få sig en bit. Han åt säkert minst en dags fodergiva under de typ 2-2,5 timmar vi var ute. Men det gör inte så mycket :) Arezzo och Hippie sprang som galningar och Hippie är jättetrött. Det var ett bra val att ta med Hippie (tack pappa) för de hade verkligen kul med varandra, trots att Hipppie blev lite less på Arezzo till och från :P

Jag har inga bilder från idag, men däremot så har jag ju faktiskt inte delat med mig av bilderna från förra gången så här kommer de:


En tom buss :O


Elin och  Arezzo i sitt fina täcke


Spännande pöl efter att Diesel gått upp ur den..

Japp, presenter är kul, men jag har fortfarande inte kommit på någon bra preent åt Paola.. Hm..

Kommentarer
Postat av: P

mm och paola väntar fortfarande... :/

2011-10-27 @ 22:14:33
Postat av: Sofia

Haha, men man brukar ju säga:"den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" ;P

2011-10-28 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0