Rulltrappsolycka

I tisdags eftermiddag var det en liten yorkshireterrier som fastnade i rulltrappan vid mitt jobb. Stackars vovve, det var tydligen blod överallt. Det är ett sådant onödigt lidande för hunden (och ens plånbok, veterinärbesök är aldrig billiga) och jag lider så enormt med den stackaren för det gör ju ont!.
Det är därför jag aldrig låter mina hundar gå i rulltrappor sjäva. Inte för att de skulle gå med på det från början, de är för smarta får det och tycker att rulltrappor är läskiga. Jag antingen bär dem eller tar hissen trots att hissarna är äckliga. Men det är värt det för att det inte ska hända mina hundar något ♥

RULLTRAPPA+HUND=INGEN BRA IDÉ!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch hämskt :(

2011-11-03 @ 11:30:27
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0