Trött!

Det är väl egentligen tid att sova för min del, är skittrött, men jag tänkte skriva lite först.

Idag åkte jag först med mamma till Vällingby där jag faktiskt hittade lite fina kläder, som jag är väldigt nöjd med :) trots att jag blev typ pank på köpet =/
Sedan åkte jag och träffade Paola då vi skulle shoppa i Kista. Hittade dock inte så mycket, endast ett par jeans. Var på jakt efter körkortsboken också, men den var självklart slut. Inte för att det gör något, på Akademibokhandeln i Bromma får man 20% rabatt på en valfri vara med kupong så imorgon (senare idag eftersom klockan är efter 00) ska jag ringa och höra om de har den inne för att vara på den säkra sidan :D

Imorgon ska jag träffa Elin med vovvarna innan hon börjar jobba. Jag är egentligen ledig imorgon, men ändå. Funderar på att bara ta med mig Diesel för då kan han få gå lös lite utan Hipster den hysteriske som flamsar runt.



Med denna bild på Hippie från tidigare ikväll är det god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0