"Du kan va kaos"

I torsdags åkte jag och Hippie till Svanstippens och Paola var snäll och rakade honom. Det blev en vanlig nedrakning, men den här gången har han ögonbryn typ. Har bilder som jag kan visa någon dag. Nackdelen med att han är näck är ju att han fryser heeeela tiden, tycker synd om honom så nu har jag lovat att detta var sista rakningen innan vintern. Får se hur länge jag kan hålla det löftet, hans päls växer ju så det knakar...

I fredags åkte jag till Lovisas butik med Hippie och eftersom hon hade fått låna bil så åke vi och handlade på Coop i Bromma medans Hippie och Pixie fick sitta i bilen. Vi var inne på Coop i 45 minuter, varav minst 30 minuter gick åt till att stå vid kött/ost-disken och vänta. Vad är det för vits att ha nummerlappar om det inte är någon som följer dom? Sedan så tycker jag väldigt synd om den stackars killen som var den enda trevliga där; jag hoppas verkligen att du får bra lön...
Kvällen gick vidare med middag framför "The Suite Life Movie" som var jätterolig och även "Duplex" som absolut beskriver den värsta grannen/hyresgästen.

Igår, lördag, hände ingenting särskilt, inte idag heller för den delen. Jag och hundarna är hemma och tar det lugnt, Diesel verkar lite deppig, han har fortfarande inte rört sin frukost och om ca 2 timmar är det ju meningen att han ska äta sin middag... Ingen middag för honom med andra ord då det innebär en chock för magen och resulterar i ännu en natt då jag får dra runt honom tills chocken släpper. Inte roligt.

Imorgon måste jag ringa till Folksam och flytta över Diesels försäkring på mig då jag vill beta den med autogiro istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0