Hej påse

Sitter här och läser min tjocka bok; "Alla själars natt" av Deborah harkness. Den första av en triologi tydligen. Den är väldigt spännande, handlingen omfattar häxor, vampyrer, trollkarlar och demoner. Samt omöjlig kärlek mellan vampyr och häxa. Har inte kommit så långt än, är på sidan 168 av 689, men jag kommer dit. Äter chips (läs: middag) gör jag också, men jag är lite osäker på om dom är mina egentligen... Men det löser sig nog.

Senare ikväll blir det ju bio. Får se om jag lyckas hinna till bussen som går 20.18 också. Undrar vad vi ska se förresten, har ingen aning än så länge, men det löser sig det med. Allt löser sig. Typ.

Hoppas verkligen att Adam tog ut hundarna innan han stack på hockeyn. Men det gjorde han nog.

Attans! Nu är min cola slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0