Knappast förvånande

Japp. Spöregn. Så mycket för "landet på fredag"- idén.. Men nej, jag är inte förvånad. Ska dit på söndag istället så vi får väl hoppas att vädret är bättre då helt enkelt.

Sååå. En händelselös fredag. Dåligt väder, inget roligt på tv och så har jag en hund som låter som att han håller på att dö när som helst. Hippie alltså, när han blir stressad så kan han få lite svårt att andas. Det kan tydligen hända när han inte är stressad också, som nu, han har hållt på till och från en stund nu. Har faktiskt funderat på noskvalster, men då borde de andra hundarna också reagera.. Han kanske har lite svårt att andas genom näsan bara...  Vi säger så så länge.

Diesel blev överlycklig av att få följa med till jobbet. Han fick träffa Fanny för första gången på typ en månad och han blev såååå glad. Min fina vovve.

Jag har bestämt mig för att färga håret igen. Det behövs, men inte rött igen utan brunt. Har ju haft rött hår ett tag nu så nu är det dags för något annat. Egentligen hade jag velat färga det mer åt det svarta hållet, men då antar jag att mamma får en hjärtattack eller något. Men vi får se. Färga det ska jag göra ia alla fall. Vilken dag som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0