"Smell the buttery goodness!"

Jahap. Jag har sovit på soffan i två nätter nu då pappa hittade Diesel på övervåningen (!) som hade ätit upp Hippies mat som jag lämnat framme, han har med andra ord ätit för fleeeeera dagar, men han verkar rätt nöjd med det ändå. Jag sover på soffan för att försäkra mig över att han inte har ont i magen, och det verkar han faktiskt inte ha som tur är.

I övrigt så verkar han okej, jag tycker dock att jag sett lite haltande hit och dit, men det går över rätt fort så det kanske inte är något. Än i alla fall. Snart ska han få följa med mig till jobbet vilket han inte fått göra sedan han blev sjuk, så vi får väl se hur det går, men han blir nog glad tror jag.

På fredag är jag ledig så då ska vi ut till landet alla hundarna och jag för att hälsa på mormor. Hoppas att vädret är lika fint som det är just i skrivande stund, men det lär ju inte hända. Håller tummarna gör jag ändå. Lite grann i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hittade en annan intressant produkt för Diesel ;)



http://standardprodukter.se/svenska-kosttillskott-for-hund-katt-led-och-brosk.html#.T5CDJVmve9Y

2012-04-19 @ 23:32:53
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0