Are you ready to run?

Då har man varit ledig i två dagar, skönt. Jag har därmed sett klart på "Heartstrings/You´ve fallen for me" (för er som inte vet typ en av de sötaste serierna) och gissa vad? Jag har börjat på en ny serie såklart :) Den här heter "My Princess" och handlar om en tjej som faktiskt visar sig vara en riktig prinsessa. Den är väldigt bra än så länge :)

Hundarna har varit helt utslagna och inte orkat med något, Diesel verkar dock inte lika deppig längre i alla fall <3

Imorgon får hundarna stanna hemma då jag ska shoppa lite innan jobbet hade jag tänkt. Hippie kommer nog bli lite ledsen, men det går nog bra, han får följa med mig i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0