"Gothic Black"

Har precis testat mitt nya nagellack som jag köpte i söndags. Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om det, tror inte riktigt att jag passar med svarta naglar, men jag vet inte.. Får fundera på det..
Det torkade i alla fall väldigt snabbt :)

I övrigt så gick mitt busskort ut idag, så här lagom innan lön såklart. Det är så typiskt sånt där, och nu i efterhand så undrar jag varför jag ska till tandläkaren innan lön också, men det är väl lika bra, så har man det gjort helt enkelt.
Ikväll går det inget på tv så jag ska nog försöka somna tidigt, men jag har nog datorn på stand by ifall jag inte kan, måste ju fortsätta med min serie, det är inte så många avsnitt kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0