Promenad

Igår gick jag och Diesel hem från jobbet. Vi gick den längre vägen, förbi Hässelby Gård och Strand för Diesel fick välja själv.
Vädret var perfekt, men det blev ändå många stopp på vägen då Diesel behövde vila. Och vi gick aldrig hela vägen för när vi var alldeles lagom vid en busshållplats så kom faktiskt bussen vilket jag såg som ett tecken och vi åkte buss resten av vägen..

Tyvärr blir det inga bilder från gårdagen då denna nya version av blogg.se gör att jag inte kan lägga upp bilder från mobilen. Så tyvärr.

Idag är Diesel jättetrött och snarkar i fåtöljen, Hippie sitter fastklistrad vid tv:n då det är två panterungar som leker i något naturprogram och själv sitter jag och tittar på "Myung Wol the Spy" som är asrolig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0