Sol och avmaskningsmedel

Idag har det varit riktigt varmt. Mr B fick komma ut en sväng på gräsmattan och han var helnöjd. Tog världens finaste bild på honom som finns uppe på fejjan. Ska se till att han får komma ut imorgon också om det är lika fint väder :)

Jag och vovvarna åkte till Lovisa idag och vi träffade lilla söta Shion (som dreglade/spottade avmaskningsmedel på mina byxor), käkade, såg på film och tog en kort promenad. Vi skulle ha stannat lite längre om inte Novalies "Magont" Diesel fick jäääääääätteont i magen. Tror att det slog alla hans tidigare rekord, stackaren...
När vi väntade på bussen hem så lyckades Hippie dra ner mig på backen när han helt plötsligt skulle sticka till en hund som han såg på jättelångt avstånd. Trodde aldrig att han skulle lyckas överraska mig, men fan vad ont det gjorde. Från och med nu blir det foten på hans koppel när vi väntar på något helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Avmaskade byxor, det var så lite så ;) :P

2012-08-07 @ 12:04:42
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0