Trevlig lördag och annat

I lördags var jag hembjuden till Linda och Andreas tillsammans med Paola med flera, det vanliga gänget liksom :) Hundarna fick stanna hemma för till skillnad från de andras hundar så når ju mina rätt högt upp om ni förstår vad jag menar.. Jag hade i alla fall jättetrevligt och roligt, till och med vädret var på vår sida och vi kunde sitta och äta utomhus :) Men man märker att det börjar bli höst nu, det är askallt på natten. Fick skjuds hem från Mörby av Victor och Paola, tack igen :)

Igår, mändag, fick Diesel gå på promenad med ett av hans största fans skulle jag tippa i alla fall. De var ute i typ 40 minuter för Diesel orkade inte så mycket mer än det, men han verkade väldigt nöjd när de kom tillbaka igen. Och sen fick han ju turen att gå en sväng med bästaste Fanny någon timme senare innan pappa hämtade honom för lite akupressur, vilket han behövde.
Däremot så fick han ont i magen på kvällen vilket innebar att jag fick sova i soffan och idag var det en väldigt deppig Diesel som följde med till jobbet. Även om han blev lite gladare när Fanny tog ut honom på sin lunch...

Jag har även bestämt att Diesel ska sluta med sin hjärtmedicin då jag tror att det bidrar till att han får ont i magen. Han kan ju inte gå omkring och ha ont i magen hela tiden liksom så vi får väl se hur det går helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0