Du springer åt ditt håll och jag åt mitt. Ok?

Då var det tisdag... Helgen har gått fort..
 
I lördags gick jag och Alma på bio och såg Breaking dawn part 2 som var otroligt bra faktiskt. Typ bäst av alla filmerna till och med. Innan bion gick vi och käkade och jag fick ett hårstrå i min mat. Har inte direkt bacillskräck, delar ju gaffel med hundarna, men det är väldigt oproffsigt att skicka ut mat med hårstrån i så jag skickade tillbaka den. Sedan skällde jag ut en av personalen då han anklagade mig för att inte se någon skillnad mellan oregano och ett hårstrå. Jävla mupp.
 
Tror att jag ska göra det till rutin att gå i skogen med Diesel nu när det är snö ute. Han tycker ju faktiskt väldigt mycket om snö så han blev jätteglad när vi gick en 2-timmarspromenad i söndags och en 1-timmarspromenad igår. Och igår var det inte en jävel ute. Vilket var skönt, men samtidigt lite läskigt då jag hade mina Wrong turn-moment i mörkret och inte skulle bli så förvånad om det skulle dyka upp något inavlat monster med pilbåge eller något annat trevligt.. Och under söndagens promenad så gjorde jag och Diesel upp en plan ifall vi skulle stöta på ett vildsvin. Vi skulle helt enkelt springa åt varsitt håll och sedan mötas hemma igen. Och jo, Diesel är fullt kapabel till att förstå vad jag säger, alla som tvivlar har förstås fortfarande inte läst Enzo och konsten att köra fort i regn. Illa hörni, illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0