Äntligen, snart måndag!

Jag vet inte om jag någonsin tidigare har längtat till måndag så mycket som jag gjort den här helgen.. Tror inte att det har hänt någonsin faktiskt, men någon gång ska väl vara den första..
Sanningen är den att imorgon 09.40 har Diesel en tid hos veterinären för han mår sååååååå dåligt. Han är supertrött och har jätteont i benen, vilket resulterar i att man får hjälpa honom upp när han har sovit. Dock så släpper det lite om han får gå lite, men det är ju inga enorma promenader som händer här inte.

Sov i soffan inatt vilket resulterade i rätt lite sömn och några nattliga promenader för att Diesel skulle vara nöjd, annars så låg han som en trasdocka i biabädden och snarkade i princip hela tiden. Jag antar att det blir soffan inatt också, men jag får offra mig helt enkelt, för är Diesel nöjd så är jag nöjd.

Med tanke på Diesels tillstånd så har det därför inte blivit så mycket roligt den här helgen, men det finns fler helger till filmkväll och körkortsteoriplugg och annat. Nu hoppas jag bara på att Diesel blir sig själv igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0