"And all that jazz!"

Idag har jag varit ledig. Väldigt skönt ska ni veta, men egentligen så borde jag sova nu om jag ska orka jobba imorgon. Jag kommer så ångra mig imorgon, men jag känner helt enkelt inte för att sova än.

Hundarna har haft en lugn och skön dag idag. Vädret var inte så roligt. Först regn, sedan blötsnö och när jag skulle ta ut hundarna för sista promenaden för någon timma sedan höll jag på att slå ihjäl mig på den tokhala mattan på farstukvisten... Men jag måste ändå säga att jag tycker bättre om halka än regn och blötsnö så jag är rätt nöjd. Hoppas bara att det håller i sig imorgon...

Sitter och lyssnar på Hippie när han sover. Han låter nästan som att han gnäller, men han andas bara högt... Men det stör mig inte, jag tycker nästan att det är svårare att sova utan en hund som andas högt (eller snarkar) eller utan ett marsvin som springer omkring och äter hö hela natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0