I´m your Humble Bumble, baby

Lyssnar på nrj, fan vilken dålig musik, men det spelar ingen roll vilken kanal man lyssnar på för det är lika illa oavsett. Funderar på total tystnad, men det kan också vara lite jobbigt när man ska jobba i 10 timmar...

Glömde Hippies tröja hemma så han kommer frysa om rumpan idag, men han har ju sin värmereflekterande filt (när han väl använder den) så han klarar sig nog. Ute har han ju sitt vintertäcke då det är snö överallt, men jag är inte riktigt övertygad om att rota fram min vinterjacka, för jag slår vad om att när jag väl fått fram den så kommer allt smälta bort bara för att..

Nu vill Hippie sitta i knät och det är rätt svårt att skriva något då så tjoflöjt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0