"...like the soldier he is"

I fredags sov jag och Diesel över hos Lovisa igen. Självklart blev det god mat och film; "War Horse" stod på schemat och den var ju jättesöt ju :) Och jag hittade franska maränger med polkagrissmak(!)
Och på lördagsmorgonen fick vi skjuts hem, tack :)

Igår eftermiddag åkte jag och Diesel med Paola och Baloosan till Alma där vi käkade och gick en promenad med hundarna. Lilla Tyke har ju gått och blivit jättestor sen sist jag såg honom, men sötheten har ju inte ändrats :) Diesel tyckte att han var jätteläskig, men det tog ett bra tag innan han vågade morra ifrån, min fegis.

Idag är Diesel jättetrött stackaren, men hans mage verkar okej nu i alla fall. Den har ju varit lite konstig när vi varit hemma och varit bättre när vi inte var hemma.. Skumt är bara förnamnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0