Finfint

Då har jag fixat klart Hippie för morgondagen och han har gömt sig för mig nu så att jag inte ska få för mig att göra något mer, den stackars vovven. Nu är det bara packningen kvar, men den fixar jag senare.

Lyckades få tid för vaccinering av Diesel kl 20 på Västerort ikväll, det var den enda tiden dom hade den här veckan, men det är lika bra att få det överstökat. Ska passa på att väga honom också för att se om han har gått ner till sin vanliga vikt igen. Han gick ju upp lite när han blev sjuk förut...

Det har varit fint väder idag, hoppas verkligen att det blir fint imorgon, men det lär det inte bli eftersom jag vill det...

Nu ska jag nog ta och måla mina naglar så att de också är fina till utställningen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0