En sooolig promenad

Igår gick jag och Lovisa på en väldigt solig promenad med Hippie, Steffi och Honey. Det var två väldigt sköna timmar och det var extremt många hundar ute, men Hippie var duktig :) Lite bilder blev det också då Lovisa som vanligt är väldigt flitig med kameran :) Ska se om jag lyckas lägga upp någon av dem senare :)

Diesel hade säkert också velat följa med, men det blir så varmt för honom och han var rätt trött efter onsdagen. Han fick också följa med till Svanstippen för jag ville inte att han skulle vara hemma själv så länge. Han var väldigt nöjd då han fick träffa Baloosan första gången på länge och Pudel hittade två favorittikar att leka med faktiskt :)

I eftermiddag åker jag och antagligen båda vovvarna till Lovisa för ännu en filmkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0