Oops!

Nu har jag varit sådär långsam med att uppdatera igen.. Inte för att det har funnits något direkt spännande att uppdatera om, men här kommer lite i alla fall:

Torsdag till söndag var jag ledig, vilket var uppskattat då jag gick och blev förkyld tidigare under veckan.
Torsdagen spenderades såsandes i soffan med hundarna.
På fredagseftermiddagen åkte jag till Lovisa som hjälpte mig med mr B som hade en varböld. Det är rätt bra att var två då med tanke på hur arg han blir (det gör ju ont). En får fixa varbölden (Lovisa :P) och den andra ser till att ingen blir biten.
Lördagen... Vad gjorde jag i lördags..? Jo, jag scrapbookade lite på kvällen i alla fall. Vad jag gjorde tidigare på dagen är ett mysterium.. Jag och mitt dåliga minne alltså..
Men söndagen kommer jag ihåg i alla fall! Jag hängde med mamma och pappa till Bromma Blocks där jag köpte lite "ingredienser" till mitt scrapbookande på Panduro Hobby samt två toppar på Joy (favvobutik). När vi kom hem så scrapbookade jag klart min fina bild på Diesel och jag blev väldigt nöjd med slutresultatet :)
Får se om jag kan slänga in en bild senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0