Monstermygga

Det måste ha varit världens största mygga som jag såg på jobbet idag. Av någon konstig anledning skulle den vara i mitt ansikte också.. Lyckades smocka till den när den satte sig på disken vilket var rätt åt den.

För övrigt tror jag att Diesel lyckades charma en av vakterna, men det är ju inte helt förvånande, Diesel är ju en charmig vovve :) Däremot så är han ju inte så förtjust i kepsar, men det var tydligen inga problem idag. Knäppisen. Sedan så fick ju vakten ett ypperligt tillfälle att skratta åt mig då jag frös och hade både halsduk och fingervantar på mig. Jo, jag hade ju min väst på mig också.. Jag tycker inte om att frysa, okej? Men det var ju kul att jag kunde roa någon ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0