"Even if saving you sends me to heaven"

Då har man varit hos tandläkaren då. Nemas problemas för min del och snabbt gick det också faktiskt. Sedan var det bara att åka hem och vila med hundarna en stund innan jag och Diesel åkte till jobbet.
Diesel har varit sitt nya jag och skällt ut kunderna för det mesta. Vet faktiskt inte vad han fått det ifrån, han kanske borde gå i pension när det gäller att följa med till jobbet...

Imorgon är det också jobb så jag ska lägga mig tidigt ikväll (typ nu alltså), gick faktiskt upp 06.30 imorse, vilket jag inte gjort på väääääääääldigt länge så jag är jäääääääättetröött!!
Och efter jobbet blir det till att åka till Lovisa för film/seriekväll och jättegod mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0