Typ jättesöt, såklart

Idag har jag druckit kokosvatten med smak av persika och mango. Inte min grej måste jag ju säga. Eller, den är rätt okej när den är typ ISKALL, men det finns inte så många kylskåp som verkligen är så iskalla tydligen... Och persika och mango? Var fick de det ifrån? Den smakar absolut inte persika och mango utan något annat som jag inte kan hitta ordet för. Hm.. Nej, inte min grej. Blä.

Annars så tog jag ett jättesött kort på Hippie igår morse. Han sover ju i min säng till och från nu när han är rakad :)
 
För övrigt så har cdon skärpt sig och skickat mina böcker som jag beställde, dock är det en som fortfarande är försenad, men det kan jag leva med. Och med tanke på att en av böckerna visade sig vara enormt mycket billigare än vad jag trodde så är jag mer än nöjd. Så cdon.com, jag är inte arg på er längre. Ni är förlåtna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0