2 x långpromenad

I förmiddags gick jag och Diesel på en långpromenad. Vi var ute i typ 2 timmar och Diesel var otroligt pigg faktiskt, trots att han behövde vila några gånger..
 
En lycklig vovve som hittade en vattenpöl
 
Vila i skuggan är också trevligt
 
Lammen vid Gulsippan var väldigt intreserad av Diesel och kom springandes till staketet
 
Framför allt denna sötingen
 
Men Diesel tyckte att de var läskiga och ville gå vidare istället, min fegis <3
 
Mysigt i solen
 
En söt kisse som solade sig när vi var på väg hem :)
 
Och nu på vällen var det jag och Hippie som gick, typ 1,5 timme tog det eftersom Hippie är mer som en turbodammsugare..
 
Vi träffade också en fin kisse som här är halvvägs på väg till mig när han får syn på Hippie
och ångrar sig :( Jag vill också ha en katt!!!!
 
Jag kommer ha jääääääääätteont i fötterna vääääääldigt länge, vilket kommer bli en solklar påminnelse om att inte gå 2 långpromenader i Converse.. Men det var faktiskt väldigt skönt så det kommer vi absolut göra om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0