Rätt så mysigt ändå

Det är väldigt trångt att dela en 90-säng med en setter och en mellanstor blandis.. Framför allt när settern kräver mer än halva nedre delen av sängen (och arbetar sig uppåt under natten) och en blandis som vill ha den bästa kudden och alltid ligger rygg mot rygg med en.. Men rätt så mysigt ändå för det är inte alla som vaknar upp till detta varje morgon:
 
 
För er som vet att Diesel inte går i trappen och alltså inte brukar sova hos mig kan jag ju då berätta att jag flyttat ner till rummet på nedervåningen. Jag har alltså lämnat min blå skokartong och hamnat i en ja, större blå skokartong... Eftersom min säng dock fortfarande är lika liten så blir det ju ändå mindre plats för mig, men det är det värt tycker jag :)
 
Diesel har jobbat sig uppåt väldigt snabbt ikväll så jag antar att jag får sova vi fotänden inatt, eller tills han tycker att det lir för varmt och går. Visst är jag en väldigt snäll människa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0