Hundvakt

Igår var jag hundvakt åt Lovisas familj då storasyster skulle gifta sig (gratta från mig om ni inte gjort det än). Det innebar att jag hade 5 hundar + en extravovve att hålla reda på, men det gick självklart hur bra som helst :) Vovvarna var jätteduktiga, Kessie lekte med sig själv, Pixie vaktade och Fjant var ledsen.. De andra tre var bara där :) Själv så passade jag på att se på film; LOL (faktiskt bra), The Cabin in the Woods (rolig, men lite dumt att se den ensam i ett hus med en skog utanför tomten), The Skin I Live In (weird, men fortsatte titta på grund av spanskan) och någon konstig film om amerikanska sleepovers som jag inte kommer ihåg namnet på (suuuuperweird och alltså inte värd att komma ihåg namnet på).
 
Bilder från dagen/kvällen:
 
Kessie sover sött
 
Det gör även Honey
 
Och Pixie
 
Och Steffie
 
Svea och jag har blivit vänner på riktigt nu :)
 
Dålig bild, men jag sitter på golvet med en ledsen Fjant och en kelsjuk Steffie :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0