Utställning 5/1 Kistamässan

Min fina Hippie var jätteduktig hela dagen. Jag är jättenöjd och stolt över honom trots att han inte fick någon placering, det är inte hans fel utan domarens oförmåga att se vilken hund som är bäst i världen, stackars man..
 
Hur som helst så gick dagen bra, det var mycket att titta på (Hippie var främst intresserad av kaninhoppningen) så det blev aldrig långtråkigt. Fjant vann Veteranklassen och Hippies syster Alice kom på 4:e eller 5:e plats (mitt minne suger) i Unghund 2, grattis till er båda :)
Blev dock lite sur på Blandis i allmänhet som hade en sekreterare som inte kan stava. Vad är det för vits med en sekreterare som inte kan stava?? Hur svårt kan det vara att skriva ordet feminint och inte skriva isär varenda ord som råkar vara längre än 5 bokstäver?? Väldigt oproffsigt. Jaja, vi får väl vara glada att domaren hade ordentliga kläder på sig den här gången och inte sin pyjamas som förra året..
 
Bilder från dagen:
 
Min duktiga Hippie i sin bur:
 
Man blir trött av sånt här tycker Pixie:
 
Fjant tillsammans med sin vinstsäck :)
 
Hippies syster Alice:
 
Jag och min duktiga lillvovve i ringen
 
Hippie, du och jag äger. Alltid! <3
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ni var så duktiga domaren mådde ju inte helt bra med den hesa rösten så något var det väll ;) Hoppas bara de väljer en bra sekreterare nästa gång tyckte också det var jobbigt med alla stavfel och jag skriver ju alltid bara av lappen till hemsidan så nu är den hemska bedömningen uppe med stavfel men jag vill inte ändra :P En av mina valpköpare var till och med tvungna att ringa och fråga vad vissa saker betyde så jag fick förklara att personen inte kunde stava Suck

2013-01-18 @ 20:19:26
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0