En icke bajsnödig vovve?

Diesel verkar som sagt bättre, han sover i min säng som vanligt nu, men att jag har fått en större säng märks inte så mycket för min del, hundarna tar fortfarande mest plats.. Men att Diesel ligger i min säng är ändå bra, då är han som han brukar.

Det enda konstiga är faktiskt att han inte har bajsat på en och en halv dag, han är liksom inte bajsnödig över huvudtaget och det är så o-Dieselaktigt att det inte finns ord. Herr "Jag Har Alltid Ont I Magen" har inte ont i magen alls och han är inte bajsnödig i allmänhet heller... Men förr eller senare kommer han väl bajsa antar jag och jag ska väl inte klaga egentligen, det är bra att hans mage inte reagerar på hjärtmedicinen ändå, med tanke på hur mycket hans hjärta behöver den.
Han är fortfarande väldigt trött och sover hela tiden, antingen i bia-bädden, på golvet eller på baksidan. Men det får han göra. Mitt hjärtegull är inte ung längre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0