På landet med vovvarna

I måndags eftermiddag åkte mamma, pappa och jag med alla vovvar för att hälsa på mormor på landet. Jag och mina vovvar stannade ända till i onsdags och vi hade i alla fall en och en halv dag med väldigt fint väder innan onsdagens ihållande spöregn. Men det blev några vändor ner till sjön även om Hippie var den enda som badade självmant... Sedan höll hundarna sig för det mesta i skuggan då det var så varmt, medans jag lyckades bränna mig lite i solen, men då har jag ju bevis på att jag satt i solen i alla fall..
Bilderna är dock bara från måndagen då jag glömde min laddare hemma :(
 
Mina duktiga vovvar väntar på mig i bilen <3
 
Det är svalare på golvet
 
På väg
 
Ett badkar med vatten är bra grejer
 
Letar efter kottar som jag kastat i
 
Pudel är misstänksam mot bojen
 
Vilket får Diesel att bli misstänksam han med
 
Bada, bada, bada
 
Bada lite mera :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0