Promenad

Igår åkte jag och Hippie för att träffa Elin och Rezzo för en promenad. Fint väder som det var så gäller det att passa på. Rezzo var den av hundarna som tyckte att det var roligast, vet inte om Hippie har växt upp så mycket att han finner Rezzo jobbig istället för rolig eller om det helt enkelt är så att han tycker det är jobbigt för att könsmognadsmässigt så är ju Rezzo faktiskt vuxen.. Men innerst inne så var det nog lite kul för honom.
 
Men det var kul att träffa Elin igen, det var ju ett tag sen och Rezzo är ju typ den enda pudeln jag tycker om, och han var som vanligt sitt charmerande bebis-jag, med tanke på att mentalt sett så är han fortfarande valpig. Vi får helt enkelt göra om det när vi inte har någon tid att passa :)
 
Får se om jag lyckas lägga upp en bild från dagen senare eller de närmsta dagarna..
 
Just nu är Hippie ute på långpromenad med pappa så om man bortser från att han säkert är ledsen över att jag inte är med så är han nog väldigt nöjd med promenaden i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0