Norrland med mamma

Riktiga höstfärger på löven
 
Svanpar precis utanför huset
 
Väldigt god latte på Coffee House By Geoge samt skuggan av en väldigt god kladdkaka
 
Kort och gott om vistelsen uppe hos mormor:
Sov jättedåligt och fick inte sovmorgon fast inga hundar var med
Hittade fina teburkar och andra burkar, men nöjde mig för tillfället med teburkarna (jag önskar mig fler burkar i julklapp, annars får jag väl köpa dom själv när jag har pengar igen)
Efter ett besök på ÖoB i Örnsköldsvik kom jag fram till att det ÖoB är typ det bästa någonsin, fick även mormor såld på ÖoB :)
Hittade världens bästa pyjamas, men den var för dyr för mig. Och den var bland annat grön, vilket jag visserligen hade kunnat leva med, om jag inte var pank och faktiskt kunde köpa den.. Men nästa gång, då ska den med hem :)
Är efter Norrlandsvistelsen helt pank och hoppas på att dagarna ska gå fortare så att man får sin lön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0